top of page
Search


שלוש מחשבות על מסע לקוח, למה הוא חשוב ואיך הופכים אותו לכלי שימושי עבור הארגון
ההפתעה למסע לקוח שנבנה בצורה נכונה יש השפעה עצומה על הארגון ועל המנהלים, כיוון שהוא מאפשר חשיבה חדשנית והתרחקות מתפיסות מקובעות. בפעמים...
2 min read


על האי הדיגיטלי: איך מצליחים לנהל מרחוק ולהתמודד עם הפערים בתפקוד הצוות?
"מצאתי את עצמי עובד יותר מאשר קודם. אף שאני רגיל לעבוד בכלים דיגיטליים, ואפילו מרחוק, רבים מן מהלקוחות שלנו, ואפילו מן האנשים במשרד, בני...
2 min read


חדשנות דיגיטלית בבנקים והגיל השלישי
המאה ה-21 מביאה איתה שינויים טכנולוגיים בקצב מהיר שמשפיעים על האזרח. אחד השינויים היותר מורגשים בשנים האחרונות הוא הטרנספורמציה של הבנקים...
2 min read


Who is the “client” of projects commemorating the Holocaust around the world?
This was the fundamental question presented to 7 entrepreneurs from around the world who were accepted to the first cohort of the...
2 min read


מי "הלקוח" של מיזמים להנצחת זכר השואה?
סיפור על 7 יזמיות הפועלות הבמסגרת 'מעבדה לחדשנות' בתחום חקר השואה. סיפור על פרוייקטים שיצאו לדרך התורמים למאמץ הנדרש כיום
לספר ולהנח
2 min read


Co-Designing Ministry of health innovation hub
Whiteboard is proud to be the partner of The Medical Technologies, Health Information and Research Directorate of the Ministry of Health in
1 min read


איך מערכת הבריאות יכולה לשפר את חוויית המטופלים באמצעות חשיבה עיצובית?
איך מערכת הבריאות יכולה לשפר את חוויית המטופלים באמצעות חשיבה עיצובית?
1 min read


How health care providers can use Design Thinking to improve patient experience?
A recent article by HBR addresses one of the most complex challenges in health care - missed medical appointment. Each year,...
2 min read


How Design Thinking turned around Airbnb from failing startup to billion-dollar business?
In 2009, Airbnb was close to going bust. One of the founders, Joe Gebbia, began to examine the behavior of their ads in New York to find...
2 min read


איך שימוש בחשיבה עיצובית עזר לחברת אייר בי אנ בי להפוך מסטרטאפ כושל לעסק של מיליארד דולר
ב-2009, Airbnb היו קרובים מאוד לנפילה. אחד המייסדים, Joe Gebbia, החליט לנסות לברר את מקור הבעיה וניגש לבחון את ההתנהגות של הפרסומות שלהם...
1 min read
bottom of page