איך יראה העולם ביום שאחרי הקורונה?

משבר ה-Covid-19 הזיז את כולנו מהמקומות המוכרים לנו ויצר מציאות חדשה שאילצה אנשים, ממשלות וארגונים (כולל אותנו) להסתגל ולמצוא פתרונות חדשים ויצירתיים להווה והעתיד המיידי והרחוק.

המשבר אינו אזורי או לאומי אלא חוויה משותפת ברחבי העולם ובכל קהילה. אנשים, ארגונים וחברות מצאו את עצמן מול סיטואציות חדשות של חוסר וודאות בכל הרבדים של החיים. 

 

התחלנו לחשוב איך נוכל לתעד ולהבין את המציאות החדשה וכיצד נוכל לייצר ערכים חדשים ללקוחות שלנו, לשותפים שלנו ולנו בתקופת משבר הקורונה ולאחריה.

 

הבנו שאנחנו צריכים להקשיב לאנשים, בכל העולם, להכנס אליהם הביתה.
 

● Contributing  Researchers’  Countries

עם תחילת המשבר, יצאנו במחקר אתנוגרפי בינלאומי שיתוף פעולה עם DesignThinkers Group Spain , במטרה לגלות איך אנשים פוגשים את המשבר ברחבי העולם איך הוא משפיע עליהם, איך הם מתנהגים ואיך הם חושבים.  

33 חוקרים, ב-22 מדינות לאורך 5 יבשות ראיינו ותיעדו התנהגויות, תגובות ותפיסות של אנשים במצבים שונים.

 

יצרנו מסמך מקיף שמאיר זרקור על תפיסות, רצונות וצרכים שמסייעים בתכנון השירותים, המוצרים והפתרונות, לצד המשבר ובמיוחד ביציאה ממנו.

זיהינו שינויים ב-23 זירות חיים:

17. Information Ambiguity & Mistrust
מידע עמום וחוסר אמון

18. Socially Stressed

חֲרָדָה במרחב הציבורי

19. Hyper Health Awareness

היפר מודעות לבריאות

20. New Relations to the Health Services

יחס חדש לשירותי הבריאות

21. Clean is the New White

נקי הוא הלבן החדש

22. Body & Soul

גוף ונפש

23. A Better Version of Me

הגרסה המשופרת שלי

9. Overwhelming Virtual Services

העולם הוירטואלי שטף את חיינו

10. Evolution of groups
האבולוציה של הקבוצות

11. Social Essential Food
אוכלים בצורה אחרת

12. Shared Trouble - New Initiatives
צרת רבים מניעה יוזמות חדשות

13. Community Consumerism

צרכנות משותפת

14. Rethinking Money

חשיבה כלכלית חדשה

15. No Safety Net

ללא רשת ביטחון

16. Smart Shopping

מהוצאה להשקעה

1. Re-Designing Social Interactions

עיצוב מחדש של הקשרים החברתיים

2. Bridging The Digital Gaps

מגשרים על הפערים הדיגיטליים

 

3. Lost Islands

על אי בודד

 

4. Family Rediscovered

מגלים מחדש את המשפחה

5. Weaving Life & Work 

המארג החדש של העבודה והחיים

6. Rituals and Habits

בונים שגרות יום חדשות

7. Home Sweet Home

ביתי הוא מבצרי 

8. Redefined Public Spaces

מגלים מחדש מרחבים ציבוריים

אנחנו מאמינים כי הבנת השינויים בדפוסי ההתנהגות, בתפיסות החיים ובמוטיבציה של האנשים היא המפתח המרכזי בתכנון שירותים ומוצרים בעתיד במגזר העסקי, הציבורי והחברתי.

מעצבים ביחד מציאות חדשה

רוצה להבין איך משפיעות תובנות המחקר על המודלים העסקיים של הארגון שלך?
על השירותים והמוצרים שלך? 
מה צריך להשתנות בחוויית הלקוח והעובד בארגון שלך? 
מה צריך להתעדכן  בסביבת העבודה ובממשקים האנושיים והדיגיטלים? 

כדי להבין איך ישפיעו השינויים האלו על תכניות העבודה שלך,

נשמח לסייע לך להבין את היום שאחרי ולחשוב יחד על המוצרים או השירותים ביום שאחרי הקורונה

 

כתבו לנו Thefuture@whiteboard.co.il

לתיאום פגישה שבה נוכל לשתף איתך את תוצרי המחקר.

 

ובינתיים,

הצטרפו אלינו לתובנות ולעדכונים בלינקדאין או בפייסבוק

© 2020 by Whiteboard

  • Grey Facebook Icon
  • Grey LinkedIn Icon