• Michal Steckiw, The Coca-Cola Company

איך קוקה קולה משתמשת בחשיבה עיצובית


כשחברה ענקית כמו קוקה-קולה חוברת אלינו ב-DesignThinkers Group לעיצוב מחדש של חוויית השירות, האימפקט הוא ברור: עלייה במחוברות בשביעות הרצון ובפרודוקטיביות של העובדים בחברה.

מרכז השירות הגולבאלי של קוקה-קולה (GBS- Global Business Services) מספק שירותים ליותר מ- 700,000 עובדי החברה ברחבי העולם. המרכז החליט לאמץ גישה ממוקדת לקוחות לשירותים שמקבלים העובדים. יחד עם DesignThinkers Group, המרכז בחן מחדש את הצרכים והמוטיבציות של העובדים בכדי להבין לעומק את המסע הייחודי שלהם ולעצב מחדש את חוויית השירות שלהם מקצה לקצה באופן הוליסטי, אינטואיטיבי ומהנה.

בפרויקטים דומים שליווינו ב- Whiteboard בחברות גלובאליות, מתודולוגיית Design Thinking שימשה אותנו לבניית תרחישים ולהמצאה מחדש של שירותים לאור הבנה מעמיקה יותר של הלקוחות = העובדים בארגון.

לקריאה נוספת על מקרה הבוחן של קוקה קולה וסרטון המחשה קצר, כנסו ללינק:

http://www.designforeurope.eu/news-opinion/how-coca-cola-company-used-service-design-take-human-centred-approach-hr

#חדשנות #חשיבהעיצובית #הצלחהעסקית #שיפורשירות #שירתלקוחות

Recent Posts

See All

על האי הדיגיטלי: איך מצליחים לנהל מרחוק ולהתמודד עם הפערים בתפקוד הצוות?

"מצאתי את עצמי עובד יותר מאשר קודם. אף שאני רגיל לעבוד בכלים דיגיטליים, ואפילו מרחוק, רבים מן מהלקוחות שלנו, ואפילו מן האנשים במשרד, בני דור ה'בייבי בומרס', אינם יודעים איך להתמודד עם כלים דיגיטליים

© 2020 by Whiteboard

  • Grey Facebook Icon
  • Grey LinkedIn Icon