top of page

מפגש אונליין בינלאומי 

חיי האנשים במשבר הקורונה והיווצרותן של הזדמנויות אסטרטגיות

המפגש התקיים באנגלית

GHR Campaign-Pic Only-1600*400-for web.p

33 חוקרים, 22 מדינות, 5 יבשות וגוף ידע בינלאומי אחד, שמספר את סיפור השינויים שחלו בחיי האנשים ברחבי העולם.

 

את התוצאות והתובנות אנחנו רוצים לחלוק גם אתכם.
אנחנו מאמינים כי שיתוף ידע הוא הכוח החדש ושכדי לחזור לפעילות ולצמיחה אנו צריכים לזהות את האתגרים ואת ההזדמנויות ולפתח את הפתרונות והשירותים שיצרו את הערך הגבוה ביותר ללקוחות ולאזרחים.

 

אנחנו מזמינים אותך להצטרף לצפות בוובינר שערכנו, להסתכל בצורה קצת שונה על הלקוחות שלך ולהיחשף לכלים חדשים לתכנן קדימה אל מול המציאות החדשה.

ממליצים במיוחד להתעכב על:

14:12 תובנות נבחרות מהמחקר (תובנות נוספות מהמחקר כאן)

35:00 פרסונות שהתעצבו מתובנות המחקר (עוד על פרסונות Covid-19 כאן)

38:22 מודל יישום - מתובנות לפתרונות

56:46 מקרה מבחן

האירוע הונחה על ידי מובילי הפרויקט 

Computer Keyboard
Jorge.jpg

חורחה רודריגז

מנכ"ל DesignThinkers Group Spain

Amir.jpg
%D7%A0%D7%A2%D7%9E%D7%99-300-%D7%A9%D7%9

 אמיר הושיה

נעמי הרץ

מנכ"ל שותף Whiteboard

מעצבת שירות Whiteboard

על המחקר

map with pins.png

● המדינות המשתתפות במחקר

בשיא משבר הקורונה, יצאנו במחקר #globalhumanresearch שהקיף מאות אנשים ברחבי העולם.

 

תעדנו שינויים עמוקים בדפוסי התנהגות, בתפיסות חיים ובמוטיבציות של אנשים, זיהינו תמורות ב-23 זירות חיים ומתוכן בחרנו הזדמנויות ואפשרויות למחשבות חדשות בתהליך עיצוב הצעת הערך עבור המגזר העסקי, הציבורי והחברתי.
 

אנחנו מאמינים כי הבנת השינויים בדפוסי ההתנהגות, בתפיסות החיים ובמוטיבציה של האנשים היא המפתח המרכזי בתכנון שירותים ומוצרים בעתיד.

נשמח לעזור לכם לחשוב מחדש ולפתח את פתרונות ושירותים חדשניים ויוצרי ערך ללקוחות במהלך משבר הקורונה ועם היציאה ממנו,

צרו איתנו קשר  Thefuture@whiteboard.co.il

bottom of page