• McKinsey & Company

שימוש בחשיבה עיצובית בתעשיית ביטוחי החיים


"בעולם החדש, כבר לא מדובר בדג הגדול שאוכל את הדג הקטן, זה הדג המהיר שאוכל את הדג האיטי"

בעולם ה- VUCA שבו לקוחות מצפים לשקיפות, מהירות וגמישות, מרבית התעשיות המסורתיות חייבות להמציא את עצמן מחדש כדי להתמודד עם הצרכים המשתנים של לקוחותיהם. Design Thinking מאמצת את האתגרים הללו ועוזרת לחברות לשנות את המוצרים והשירותים שלהם.

דוגמא טובה לשינוי כזה מוצגת במאמר של מקינזי על תעשיית ביטוחי חיים. כאמור במאמר, הנתק שנוצר בין הצעת הערך של חברות הביטוח ללקוחות הוביל למחוברות נמוכה שלהם, ויכולת מוגבלת לתת מענה להעדפות של דור ה-Y.

שימוש ב Design Thinking בכדי לבחון מחדש את מסעות הלקוח בצורה מובנית עזרו לחברות ביטוח ברחבי העולם להדביק את הקצב עם עולם ה- VUCA ולהפיק תוצאות.

#חדשנות #חשיבהעיצובית #הצלחהעסקית #שיפורשירות #שירתלקוחות

Recent Posts

See All

על האי הדיגיטלי: איך מצליחים לנהל מרחוק ולהתמודד עם הפערים בתפקוד הצוות?

"מצאתי את עצמי עובד יותר מאשר קודם. אף שאני רגיל לעבוד בכלים דיגיטליים, ואפילו מרחוק, רבים מן מהלקוחות שלנו, ואפילו מן האנשים במשרד, בני דור ה'בייבי בומרס', אינם יודעים איך להתמודד עם כלים דיגיטליים

© 2020 by Whiteboard

  • Grey Facebook Icon
  • Grey LinkedIn Icon