אנחנו לא יודעים בוודאות אבל אנחנו מבינים שכדי לדעת לתת תשובות לשאלה הגדולה הזו שתשפיע על איך יראו החיים של כולנו, אנחנו צריכים לאסוף מידע, להתבונן בחיים של אנשים ברחבי העולם, ולהקשיב למה הם חושבים על כסף, בריאות, מערכות יחסים, דאגות וה'טריקים' שלהם לעבור את היומיום.

 

אז יצאנו למחקר...

 

מחקר בינלאומי עצמאי, יחד עם מאות משתתפים ברחבי העולם, במטרה ליצור גוף ידע והשראה, שעל בסיס הקשבה לאנשים, ינסח את השינויים המתחוללים בדפוסי התנהגות, בתפיסות חיים ובמאפיני האינטראקציות של אנשים עם הסביבה, בחיי היום יום שלהם תוך כדי משבר הCovid-19 ולקראת היציאה ממנו.

פרויקט GlobalHumanResearch# 

מחקר GlobalHumanResearch# הוא מיזם משותף של ווייטבורד יחד עם DesignThinkers Group Spain, שותפינו בקבוצת DTG, שנרקם בימים הראשונים בהם הקורונה התחילה להתפשט ברחבי העולם. ערים, ארגונים ואנשים נכנסו לריחוק חברתי, ונראה שכל מה שהיה נראה כמו טבע שני השתנה ולא ברור מתי ובאיזה אופן הוא יחזור. 

בחרנו בתחומים שאנו מזהים בהם את האתגרים הגדולים אשר עומדים בפני המגזר העסקי הפרטי והציבורי, שאלנו מנהלי חברות וארגונים מובילים בישראל ובעולם על האתגרים העומדים בפניהם והתמקדנו ב-4 תחומים:
 

1. כלכלה אישית

מהם השינויים באופן שבו אנשים מתייחסים לערכם של חפצים, רכוש וכסף ולשימוש בהם? 
 

2. חברה וקהילה

מהם השינויים באינטראקציות שבן אדם לאדם? איך נראים ביטויים של סולידריות אנושית בימי הקורונה? איך משתנות קהילות? 
 

3. בריאות

מה הם השינויים בגישה לבריאות האישית והמשפחתית? מהם מאפייני צריכת שרותי הבריאות, במובן הרחב שלה, בימי קורונה? איך משתנה הגישה למגע?
 

4. פנאי

מה הם שינויים בתפיסת הפנאי של האנשים? מה משמעות של זמן פנוי? איך מנהלים זמן פנוי שלי ושל הסביבה הקרובה שלי?

 

המחקר יכלול ראיונות, רישומי סיפורים שהושמעו ע"י אנשים ברחבי העולם, תיעוד עצמי של אנשים במהלך ימי הקורונה שלהם ותצפיות מתעדות בבתים ובמרחב הציבורי ככל שניתן. 

תוצאות ותובנות לכולם

אנחנו מאמינים שדווקא עכשיו אנחנו יכולים וצריכים לתרום פיסה של ודאות בתוך אי הודאות של הזמן. אנחנו מאמינים כי שיתוף ידע הוא הכוח החדש ושכדי לחזור לפעילות ולצמיחה צריך לדעת לזהות את האתגרים ולדעת לפתח את הפתרונות ושירותים שימשיכו לתת ערך ללקוחות.

 

במהלך המחקר נשתף בתובנות וממצאים מעניינים ברשתות החברתיות. עם עיבוד התוצרים וגיבוש המסקנות והממצאים נשלח סיכום תובנות והשראות מרחבי העולם לכל מי שיבקש.

 

תוצאות ראשונות נפרסם לקראת סוף חודש אפריל ואת התוצאות הסופיות נפרסם ונפיץ במהלך מאי 2020.

 

תוצרי המחקר יעוצבו כמפה גלובאלית שתשקף אזורי הזדמנות עבור גורמי ממשל, מגזר עסקי, אקדמיה וארגונים חברתיים ואפשרויות להיערך אחרת במטרה ליצור ערך לאזרחים לקוחות וקהילות.

כל נושא מחקר ילוו בציטוטים, מספרים וגם תובנות שיכולות לשמש עזרים בדרך ליציאה מהמשבר.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה:

לעדכן את המייל שלכם, לעקוב אחרינו בפייסבוק ובלינקדאין ולחכות לסיכום שיגיע

* הפרטיות והזמן שלכם יקרים לנו, אנחנו שולחים מעט מיילים ורק מה שחשוב בעיננו שתדעו 

 

שמרו על עצמכם ועל יקיריכם  - בריאות לכולנו
צוות ווייטבורד ומיזם GlobalHumanResearch#

רוצים לשאול משהו או סתם להגיד היי? כתבו לנו  amir@whiteboard.co.il

© 2020 by Whiteboard

  • Grey Facebook Icon
  • Grey LinkedIn Icon